divendres, 16 de març del 2018

EXTRAESCOLAR DE BÀSQUET



Hola nens i nenes de 4t, sóc el Marcos i ara us explicaré un partit que vam fer. Era dissabte 3 de Març i en aquell partit vam vindre: l’Adrian, l’Aleix, la Mireia, el Pau, la Mar, la Laia, la Patricia, el Ruben, la Belen, el Cristian, i jo. Jugavem contra el equip Enric D´Ossó.
Vaig sortir tres quarts i mig a jugar, dos amb l’Adrian i un amb l’Aleix . Vam començant guanyant 14 a 4 i jo vaig ficar un triple i l’Adrian també. A mig partit vam empatar. Nosaltres vam lluitar molt però al final del partit vam perdre de molt poc, crec que de 2 o 3 cistelles.
Encara que vam perdre, ens ho vam passar força bé, va ser un partit molt xulo i com diu el nostre entrenador: “El més important és passar-nos-ho bé”
Us convido a que us apunteu a l´extraescolar de bàsquet, tot el equip del Sant Jaume i jo us esperem!
Espero que us hagi agradat el meu relablogg.
El vostre company,
MARCOS RUBIO GONZÁLEZ.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada