dimecres, 28 de febrer del 2018

PORTES OBERTES



EL CAP DE SETMANA MILLOR DE LA VIDA


PORTES OBERTES”



Hola nens i nenes del cicle mitjà, el dia 24 de Febrer m'ho vaig passar molt bé a les portes obertes de l'escola. Primer de tot vaig prendre una miqueta de xocolata calenta, allà hi havia molta gent: nens, nenes, pares, mares i professors. També em vaig trobar al Teo i a l'Adrià. Primer vaig jugar amb ells als escacs gegants.
Després de jugar vaig buscar al meu pare, que estava veient a la Núria mirant el ballet. Quan va acabar el ballet vaig jugar al dodgeball, vam guanyar un partit i l'altre el vam perdre.





Al final del dia li vaig ensenyar al meu pare la classe i després vam anar a l'aula d'informàtica , allí vaig assabentar-me que havia guanyat el premi d'informàtica, mireu el meu dibuix:




Per cert el pastís de la cuina boníssim!!!!!!!!!!!!!!!!
Joan Guarinos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada