dimecres, 6 de juny del 2018

EL MEU BATEIG



EL MEU BATEIG

Hola avui us explicaré el día del meu bateig. 
El meu bateig va ser el dia 28 d’abril. Aquell dia primer de tot vam anar a l’església, va venir tota la meva família. A l’església em vam posar l’aigua al cap i després vam encendre el ciri. Després ens vam fer moltes fotos i vam sortir de l’església. Vam anar a un restaurant que es diu la Nueva Marquesa i vam estar allà menjant. Em van treure un pastis i em van donar molts regals. Allà em vaig trobar a la Mónica amb la seva família. Després vam tornar a la plaça Espanyola i vam estar jugant. Vam agafar els cotxes i ens vam anar cap a casa. Va  ser un dia molt divertit i jo estava molt feliç d'estar amb tota la meva família!!!!
Ainara López 
3A Els bastoners.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada