dimecres, 30 de maig del 2018

LA PATRONA




LA PATRONA

Hola nens i nenes de 3rA. Avui us explicaré la meva feina sobre la Patrona.
El meu equip era el color vermell i es deia Especials. Estava format pel Miguel Angel,           l´Ainara, el Daniel Sangüesa, el Dilan Galarza, que no va venir perquè estava malalt, i jo. Vam córrer molt, vam acabar molt cansats, però no va ser possible guanyar. No passa res!!!!!  A la propera vegada ho tornarem a intentar.
De la nostre classe va guanyar  l´equip de color verd i el color taronja.
Van venir molts pares, mares i àvies a veure’ns.
A la tarda, després de dinar,  vam fer una ofrena  floral a la verge a l’església, vam cantar cançons. I la meva mare va venir a  veure´m. Jo vaig anar amb un nen de primer que es deia Biel. Tenia les ulleres blaves com jo. Era molt simpàtic!.

ADDDDDEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

Daniel Largo
3A Els bastoners


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada