divendres, 18 de maig del 2018

LA MARINERA


AMOR  PER  LA  MARINERA

Aquesta és la història d'un nen anomenat Jorman Felipe, que des que era a la panxa de la seva mare li agradava molt la marxa; tot va començar un dia a casa mentre el seu pare cuinava escoltava una ràdio de Perú i va arribar a l'oïda d’en Jorman el ritme d'una cançó tocada per una banda; era una marinera. És una dansa molt tradicional a Perú i reconeguda a nivell mundial; realitzen concursos a nivell nacional i en Amèrica del Nord, Europa i Àsia. Un dia va venir a casa seva el tiet a comentar que havia uns cursos de ball tradicionals de Perú a la volta de casa i vam decidir preguntar. Tot va ser meravellós, la mestra encantadora, així que vam començar a assajar. Com tot nen al principi li va costar molt, va sortir plorant del saló perquè al veure els altres alumnes que estaven avançats i es veia inferior, però els pares i la mestra li van donar ànims i li van mostrar suport i dient-li que si a ell li agradava ho anava aconseguir. Va començar a assajar i alguns passos li costaven ja que la majoria de passos comencen amb la dreta i jo en ser esquerrà em costava molt, però això no anava fer impediment  per seguir endavant, ja són 3 anys practicant aquesta dansa i tot esforç té la seva recompensa el dia 15 d'abril del present any em presenti al concurs de marinera món realitzat a Madrid i en el meu categoria quedi en tercer lloc, gràcies a l'esforç dels meus pares i amb l'ajuda dels meus professors vaig poder fer un bon concurs; només dir-los que si tenen somnis per complir mai descansin fins aconseguir-ho i espero arribar algun dia ser un gran ballarí i representar al país de la meva mare, espero que li agradi la meva història salutacions.

Jorman Consuegra
3ª Els Bastoners





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada