divendres, 6 d’abril del 2018

L'ESCOLA XINESA





L’ESCOLA XINESA
Bon dia Bastoners!
Avui us presentaré la meva escola de xinés. Tinc molts amics i amigues. Vaig ser el responsable de vigilar la classe la setmana passada i vaig apuntar a moltes persones a la pissarra. Alguns es van posar a plorar i alguns es van enfadar. Al final vaig esborrar alguns però, no a tots perquè es portaven molt malament. Tampoc vam fer pati perquè les nenes havien d’anar a ballar a un altra lloc. Van tornar a les 3:53h i vam recollir. Jo vaig anar a l’extraescolar de plàstica i vaig dibuixar moltes coses com: una persona robot, un ocellet, etc. Després vaig anar al cotxe i vaig menjar espaguetis i vaig anar cap a casa. Hem vaig rentar les dents i vaig anar a dormir.

Yixuan Ji
3A Els Bastoners.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada